Swearing-in Ceremony of the Student Council

🇺🇸Students from 2nd to 11th grade attended the Swearing-in Ceremony of the Student Council. The event was enlivened by an army marching band. Mr. Samir Peñate guided this process that had its closure with this act. Santiago Barrera, Student Representative, and Ma. Angélica León, School Spokesperson, will lead different kinds of activities all over the year.
🇨🇴Los estudiantes de 2 a 11° asistieron a la ceremonia de posesión del Gobierno Escolar. El evento fue engalanado por la banda de paz de la armada. El docente Samir Peñate guió el proceso electoral que clausuró con este magno acto. Santiago Barrera, Representante Estudiantil y Ma. Angélica León, Personera, liderarán diferentes actividades durante el año para promover los valores institucionales y representar a toda la comunidad.

Comments are closed.